Pengikut Setia ..

ENTRANCE

2 days w NOTHING!

Assalamualaikum,
harap2 bloggers sihat sahaja.. Alhamdulillah.. so, kali nih nak post something yang melibatkan hati dan perasaan aku! so, maaflah kalau ada ayat2 jiwang yang teterbit d bibir2 mulut kalian atas bacaan post aku kali nih! HAHAHA

On 20th and 21st MAY 2013, aku tak tahu apa jadi pada aku, ntah aku rasa sangat sedih hati nih, punca dan sebab aku tak tahu! dan dua hari tuh jugak ak tak makan.. tandan protes? diet? ntahlah! aku pun tak tahu! nak kata putus nan awek? erk?! citer lama kot! 

so, ak meroyan dalam twitter jerk.. sebab twitter aku nih lebih kepada isi hati aku, apa aku nak meroyan, mencarut, mengamuk..sume kat ctuh! HAHAHA

2hari tuh jugak aku sgt bercelaru, hati tak menentu, perasaan nak tak menentu, nasib baik perkara yang aku lakukan masih dlm keadaan terkawal, Alhamdulillah.. 

dalam 2hari tuh jugak ak rasa macam2! benci dengan perasaan itulah, inilah, tapi apa2 pun ak sentiasa berdoa kepada Allah agar d beri petunjuk supaya aku sentiasa mengingati-NYA.. in shaa Allah. 

dalam dok hadap bnde2 tuh, tibe terdengar lagu hafiz (Bahagiamu Deritaku).. tibe aku rasa sangat masuk dgn apa yang aku alami! i dont know why, but thats the truth! aku rasa seperti apa yang pencipta lirik lagu tuh rasa!



okaylah! itu sahaja citer kali nih, i dont know how to explain, only me know how i feel! tapi, apa2 pon terima kasih kepada pembaca sebab sudi baca.. sekian! :)

No comments: