Pengikut Setia ..

ENTRANCE

its all about my Buddyz!

Assalamualaikum..
lama sudah tak buat viewing at blog, kini terasa nak buat pulak. in shaa Allah. Alhamdulillah, lately ni semakin ramai kawan aku yang berusia 18 taon dan ke atas masuk belajar, termasuk buddyz aku! Congrats bro2 sekalian.. hahahaha..

btw, dorang nih apak die lah! best giler lepak nan dorang! bahan memasing, tapi...tang aku kene, diam jelaa! malu weh kene bahan! malu jugak apa yang telah terjadi! hahaha.. *Gelak Besar*..btw, i got new friend! his name is AIMAN .. die bapak laa tinggi! lebih tinggi daripada aku! what a nice man! ak teringin ada member lagi tinggi dari aku, dan akhirnya aku jumpa dia! heee..



for the 1st time, awkward giler! sebab tak penah jumpe langsung.. tapi lama2 tuh, just fine. looks like nerd person, but not really act. hahaha.. sorry aiman. so, berbalik cerita asal! now, a few my friend yang dah sambung belajar like P-JotNasAcapAmirAzriAqil nih sume dah selamat ke tmpt belajar memasing same like me. hahahah..

now, waiting for Yomeon, Kechik, Supi Kamil nan AimanP plak ntuk masuk belajar! alahai! lepas nih menapak lah aku sensorang at Putrajaya nih.. mengharapkan kasih seorang kawan, sanggupku lepaskan demi masa hadapan! Aiceehhhh! hahaha.. apa2 pon demi impian masing2, jangan d toleh ke belakang, past is past, but make sure past is your teaching how to achieve your goal.



for me, dorang nih okay, but a few part dorang nih mcm annoying pon ada, well, thats my buddyz, i have to accept that.. not too much, just little bit. its okay! perkara aku tak boleh lupa bile lepak nan dorang nih, ingat kan tak suke bergambar, sekali hamik, nah! beratus kali d mohon. hahaha nice! then, Insta Aku menjadi tmpt meng-edit segalanya! how sweet we are right?! hahahah.. *Perasan Kejap*

apa2 pon, perpisahan yang telah dan bakal berlaku akan menjadikan aku lebih tabah ntuk terus jejak kaki d bumi Putrajaya! Ceehhhh! hahahaha.. dorang buddyz aku, apa2 pon ak dah anggap dorang mcm adikberadik, dok makilah, nasihatlah, gelak tawa dan sebagainya! thats it! apa2 pon terima kasih sebab sudi jadi kawan aku, and be part of my life. 



terima kasih! apa yang aku tulis nih ikhlas, dan jujur dari hati. Jika ada tersilap dan terkasar bahasa, aku mohon maaf. Jika ada tak puas hati, jangan d simpan. Luahkan ajer. Sekian, terima kasih! 


No comments: