Pengikut Setia ..

ENTRANCE

Asyraf Zulkifli

Assalamualaikum! 
lama sudah tak update blog nih, hahahaha apa2 pun entry kali nih pendek jer, cume nak citer pasal sorang kawan aku nih, Alhamdulillah die dah dapat tawaran ntuk sambung belajar, walupon tak jauh, tapi susah kot lepas nih nak jumpa die. hurmmm

jujur aku kata memang sedih bile die call bagitahu die akan masuk belajar, tak tahu knp, tapi memang benar! lepas die cakap die nak masuk belajar, terus tak jumpa die dah, masing2 sibuk dgn hal masing2! 

disebabkan dah janji nak citer pasal die at blog aku, so aku taip jugak! huhuhuhu *walupon malas* HAHAHAHA 

act die nih not so good and not so bad.. just fine! hahahaha btw, act die nih mmg bukan jenis lupa kawan, sbb life die lebih banyak nan kengkawan die, dan die juga pencetus membahan orang paling kuat! tang gelak die, mmg tanak kalah! hahahaha tapi itu semua mmg kenangan sahaja wat aku selepas nih..

part paling die suka bahan aku, mungkin.... die sendiri tahu kot! kalau die baca post nih pon mungkin die akan ingat sendiri.. huhuhuh tersangatlah memalukan! huhuhuh *tutup muka* 

apa2 pun, aku akan doakan kejayaan die ntuk berjaya, bukan sahaja dunia, tapi akhirat jugak! in shaa Allah..

kepada Asyraf Zulkifli, be the best during your study.. dont forget us for being part of your life.. in shaa Allah ada rezeki kita jumpa kat lagi okay!
(ucapan wakil dari member2 at cni! supi, kechik, amir, aqil, afiq, hazim, hilman, n sume lah) *tak ingat!* 

nanti dah abis baca blog nih, dengar lah lagu nih! tekan PLAY okay! hahahaha 


nih ada sikit pantun ntah berapa kerat lah! hahahahah..

dalam keriangan menjadi kawan
ada kesedihan menjadi lawan
jangan lupa hidup berteman
kelak berjaya jadikan pendoman

*macam something wrong je dgn pantun nih? HAHAHAH 

in shaa Allah jumpa lagi entry akan datang, salam.. 

1 comment:

Anonymous said...

Doakan dia akan buat yang terbaik bila sambung belajar nanti :)