Pengikut Setia ..

ENTRANCE

afta new looking

Assalamualaikum..
so, ini adalah 'rupa' baru blog aku, serba putih dan menceriakan lagi blog aku dgn kata-kata berwarna! not too nice, but its okay. mikir agak lama jugak lah nak letak pic itu, pic ini.. lepas tuh plak nak kene edit balik colour-warna yang nak digunakan, tapi hasilnya? Alhamdulillah, hati puas walaupun suram kerana putih sahaja.. hahahaha

di sini ada tambah pic ahli famili, n a few my friend yg too much tolong dalam aku menjalani kehidupan! they are part of my life and i never ever forget them till i'm dead! Yes! so, aku menghargai dorang dgn meletakkan pic dorang at blog aku sebagai kenangan abadi-selamanya! Yeahhhh! hahahaha...

apa2 pun, ribuan terima kasih kepada pembaca yang sudi meluangkan masa dan waktu ntuk baca entry-post saya sebelum ini dan yang ini, dan tak lupa juga kepada yang memberi sokongan dan cadangan ntuk menambah baik blog ini, hahahah TERIMA KASIH sgt-sangat.. masa nak menambah baik blog nih pun pikir beribu kali okay ke tak? acah2 mcm gurl punye blog ke tak? dan mcm-macam lagi, at last but not least *macam salah ayat jer tuh!* amik jugak warna putih! heee..




apa-apa pun terima kasih byk-banyak kepada pembaca kerana sudi membaca post ini! terima kasih! terima kasih! terima kasih! 

nah pantun ckit, reka sendiri okay

membuka bicara dengan berkata,
untuk cerita suka dan duka,
maaf dipinta harap diterima,
silap dan salah perkara biasa..

No comments: