Pengikut Setia ..

ENTRANCE

STPM tamat

Alhamdulillah, tamat sudah exam STPM ak hari nih, last paper today BM1 .. Perasaan nih bercampur baur ketika exam dan setelah tamat exam, sedih,takut, dan mcm mcm lagi .. aduhh, serius ak mcm ta boleh terima dgn apa yg aku buat .. hurmmm aku hrp dgn bekerjayanya aku lps nih, perasaan nih akan hilang dgn sendirinya.




Alhamdulillah, tamat exam, ak kembali d tempat asal ak bekerja dulu iaitu GSC,Alamanda .. tp ingt nak cari kerja laen jgk ntuk cari duit lbh ckit sbb byk bnda dah plan yg mggunakan duit. huhuhu mcm nak beli phone baru, nak pegi melancong n mcm mcm lg lha, hahaha harap harap ape ak inginkan tercapai dlm taon dpn. lg 1, nak kuruskan bdn jgk taon dpn. hahaha 

sekian, harap ape ak inginkan tercapai dan kepada pembaca, doakan saya mendapat result yg terbaek n dapat capai ape yg saya ingin kan, Ameen! salam semua, adios amigos!

* setiap doa kalian akan d balas, inshaAllah 

No comments: