Pengikut Setia ..

ENTRANCE

selamat pulang

Lame sudah tidak aku menaip pada blog aku nih, harap sumer sihat sihat sahaja .. kini, ak sdg menghadapi exam STPM .. tp still ag sempat tlis blog, HAHAHAH sbb rindu kat blog nih. tuh jerk. heee. mukadimah bagi entry kali nih nih jelaa kot, HAHAHA 

tanggal 07122011 abah, emak n umie aku telah slmt mendarat pada 2100(sistem 24jam) .. Alhamdulillah, dan mereka pun slmt smpai ke rumah aku, tp ade seorang jemaah haji nih yang KT 76 sama nan parents aku ta sempat smpai rumah telah meninggal dunia d tgh perjlanan mereka ntuk pulang ke rumah kerana kemalangan jalan raya, inalillah .. Ya Allah, kau rahmatilah arwah ini, Amin!. salam takziah wat kuarga arwah n minta sedekah kan al-fatihah kpd arwah. 

kisah dari ayah aku pula tentang pengalaman dia di mekka sgt menarik, walupon sejuknya menjejah 14darjah celcius di mekkah, mak nan abah ak masih lagi mampu membuat haji, Alhamdulillah.. tp mase abah ak di sana, die ade demam dlm seminggu kerana berubahan cuaca yg secara mendadak, yelaa .. Malaysia an panas, tibe mekkah sejuk plak .. heee .. tp skg nih sejak die balik dari mekkah, perut die nmpk kurus! thats owsome abah! berkurang lha berat bdn abah, tp anak abah nih bile lah nak turunkan berat badan kan? HAHAHAH

apa apa pun, mereka telah slmt pulang ke rumah n bakal kembali bertugas ntuk negara pada isnin ini, inshaAllah jika sudah sihat sepenuhnya .. Amin! Dgn perginya mereka, aku bersama adik beradik aku byk belajar ntuk hidup berdikari, sweet moment n a lot history has been create semasa dorank di mekkah, thanx adik beradikku! igt, ak sayang korang sgt2, kita bagaikan air, walaupun di cincang, ianya takan putus. 

*perkara baik, akan d ingat sampai bile bile!


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.