Pengikut Setia ..

ENTRANCE

tak mahu benci dia !

ntah kenapa mesti ak tak suke pada dia? padahal die tu cume insan biasa, hanya hamba Allah yg dicipta oleh-Nya..nape mest ak nk benci dia? Ya Allah, tolong laa hamba-Mu ni supaya hilang an perasaan benci pada dia.. walaupon die tak nak tegur ak, biar laa dia nak tegur ke tak, itu die punye pasal.. itu bukan masalah aku.. ak cume perlu menjalankan tugas ak di dunia ini sebagai hamba Allah.. iaitu habbluminnallah, habblunminannas.. amin!

dalam dunia yang penuh dengan dusta dan fana ini harus ak terus perjuang an ape yang patut ak perjuang an.. ak tak mahu lagi hidup di belenggu dengan dosa-dosa dunia ini lagi.. sesungguhnya kehidupan ak memamg satu cabaran besar buat ak untuk terus an hidup.. segalanya akan ak serah an semua takdir hidup ak kepada-Nya..

kepada engkaw wahai orang yang aku tujui, semoga kite akan menjalinkan hubungan sebagai sahabat yang diredhai oleh Allah.. ak sudah tidak mampu untuk terus membenci kamu kerana ak sebenarnya sayang sangat pada kamu sebagai seorang sahabat yang diredahi oleh Allah.. freind is not trouble,but freind is colour in our life.. cantik nye sehelai kain itu terpulang pada kaler yang digunakan.. ak harap apa yang ak hajat an dapat di laksanakan dengan jayanya..speechless..

ahhakksss! :)

No comments: