Pengikut Setia ..

ENTRANCE

ak diam tak bermakna ak tak amik tahu akan perkara-perkara yang terjadi disekeliling ak..bila tiba masanya nant akan ak kombah an sume perkara yang da kumpol dalam mulut ak nie! baru kau tahu siapa NUR MUHAMMAD AIMAN sebenarnye.. jangan laa jadi bodoh sangat, kau ingat ak nie kecik ag ke nak kutuk ak itu ini! n kau jangan ingat ak nie badan besar, kau bole kutuk-kutuk belakang laa..memang ak cakap kau tempah maut dari ak laa an!

ak jadi macam ni pon sebab ak yang minx, n thats not kau punye problem an? jangan laa kau nak jadi hamba yang "paling baik" kat dunia nie dengan menjaja cerita yang bukan-bukan, that's no point laa! wat tambah dosa aje ade laa! baik kau menjaja cerita-cerita pasal agama ke,pasal buku skola kau ke, lagi bagus! dapat juga kau turun an ilmu kau yang tersimpan tuh n tambah pahala kau.. lagi bagus! jangan di pandang hina insan seperti ak nie, nant suatu hari nant kalu kau kawin orang yang macam ak, baru kau tahu. padan laa kau!

bile disingkap balik siapa kau nie sebenarnya, memang seorang insan yang baik untuk dijadikan kawan, tapi kau salah orang untuk menjadi an ak sebagai bahan kaji selidik kau yang 'giler' tuh! so, ak bagi kau pilihan same ade kau nak berundur, atau kau nak tempah maut kalu kau terus an. itu sahaja! no other choice! dalam ak dok wat donno nie, baik kau blaa je dari ak or kau dok diam, jangan nak wat hal lagi..

ak bukan tak nak kawan dengan kau, tapi cara kau tuh salah untuk mencari kawan dan menjaja cerita tentang kawan kau yang lain! itu bukan kawan nama nye, itu musuh dalam selimut yang tempah maut nama nye! ak harap kau sedar ape yang kau sedang lakukan n kau minx maaf plus kesal dengan apa yang kau lakukan. ak tak nak ilang kawan hanye disebab ab hal bodo macam nie aje..ok?? be a good freind to other people.. 

ahhakksss! :)

No comments: