Pengikut Setia ..

ENTRANCE

Terima Kasih Buddyz..

Assalamualaikum,

a few days, adalah join AASM 2013 at Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur.. then, time tuh laa perasaan rindu ni terbit terhadap buddyz aku, mcm mana na ungkapkan tuh, mmg tak terungkap laa..

well, as usual we conneted via ws, twitter.. then, hati siapa tak gembira kan bile org kita rindu balas balik, just want to let you know, org yg selalu balas tuh selalunya org yg sama, yg lain mana? hmmm kecewa mula merasai diri sbb mcm salah diri jugak!

apa2 pon, wanna let you guys know, aku rindu n sayang sgt at buddyz aku, even aku lelaki, tak boleh ke na feeling acah2 mcm pompuan?! *pemikiran kolot!* even, dorang lelaki pon, memasing ada awek, apa aku kesah, bukan kami kapel pon! haaa!

aku cuma tanak hubungan kami renggang! its hard to find true friends like them, even they're not too perfect for being my friend! apa pon, mengharapkan mereka berjaya. jika mereka dah lupakan aku, tak mengapa, itu HAK mereka. 

jika ada d antara buddyz baca ni, ak mohon maaf 10 jari ku hulur, halalkan segala-galanya.. terima kasih sbb sudi jadi kawan aku! 


No comments: