Pengikut Setia ..

ENTRANCE

My Fav Team Ever..

Salam 1Malaysia.. Ceh! HAHAHAH *fakelaugh* 
hari nih nak citer ckit pasal team fav aku nih, peminat bola sepak, tegar sgt! tapi apakan daya, fizikal menghalang aku ntuk berjaya dalam bidang ini, hahahah tapi takper, usaha jugak asal an gembira kan? Ngeh! hahahah 

act, pada mulanya memang langsung ta minat bola sepak atau dalam bahasa inggerisnya football/soccer.. sebab? Erm...kerana dulu tak pandai main kot? Eh! hahahah ha'ah, dulu mmg ta pandai main, huhuhuh then, bile dah dok putrajaya nih baru lah tahu main bola camne, hahahah 


lepas tuh bile dah masuk SM (sekolah menengah) baru tahu nak minat team ape plak, mase itu plak (2007) liga paling famous adalah EPL (EnglishPremierLeague).. and team paling hangat time tuh Man.United, ChelseaFC, LiverpoolFC nan ArsenalFC.. then, ramai plak time uh fanatic Man.United, so aku pon choose ChelseaFC..



then, afta a few years a go, minat aku at ChelseaFC nih makin menggila plak afta ChelseaFC menang beberapa piala.. hahahah even, rumah aku takda Astro nak layan bola, sanggup aku pergi ke mamak nak layan game ChelseaFC nih.. *mak abah aku pun pening layan karenah aku* hahahaha then, on 2011 ChelseaFC nak datang MALAYSIA ntuk perlawanan bersahabatan, pergh! Semangat babe mencari tiket uhhh!! Hahahah



selepas2 itu, aku pun mula2 jinak nak kenal player2 ChelseaFC nih, antara yang aku ingt mase 2011 punyer player, Peter Chec, Juan Mata, David Luiz, Terry, Anelka, Drogba, Lampard, Mikel, Essien, Alex, Ashley Cole, Ivanovic, Torres n ramai lagi lahhh! Hahaha *malas taip semua*..



Now, Team nih dah berwajah baru selepas bergelar Kelab Juara Eropah dan menjadi Naib Juara Kelab Dunia pada musim 2011/2012.. Fuuhhh~ bangga aku menjadi FanClub nih, hahahah... selepas itu, team nih dapat beli player baru yang lebih berbakat mcm Hazard, Oscar, Ba.. dorang memang superb lah! Heheheh




Apa2 pon sayang aku pada team nih takkan berubah walaupun mereka kalah dan tak dpt sebarang Piala dalam musim itu, aku percaya semangat dorang takkan hilang begitu sahaja walupun tewas berkali-kali.. hahahah *ayat semangat jerk*

nanti akan aku update perkara lain plak pasal aku ya? thanks for read about this, ngeh! hahahah 

Assalamualaikum..

No comments: