Pengikut Setia ..

ENTRANCE

dear SPM candidates..

Assalamualaikum,

hari nih, dalam gembira, terselit kisah duka, tp takper laa, small matter jerk. huhuhu.. btw, kalian sihat? dgr citer ramai juga insan2 yang demam, selesema, ta sihat badan.. inshaAllah lepas nih makanlah ubat, jage diri tuh oke. please, take care yourself ok. 

btw, inshaAllah isnin nih insan2 yang lahir tahun 1995 akan berperang d dewan sekolah masing2, name perang tuh SPM, (bunyi gempak gtuh, hahaha) inshaAllah. walau ape pon, saya pasti kalian boleh buat, selepas kalian berhempas pulas d dlm kelas, mencari teknik dan taktik bersama guru, saya pasti kalian boleh buat! 

bg saya, bukan ntuk mengejar A+ tuh sgt, tpi ckup sekadar lulus ntuk menjamin masa depan yang cerah, niat d hati bukan ntuk menjatuhkan, tp nih ntuk mereka yg 'seangkatan' dgn saya semasa saya d bangku mereka dahulu, percayalah saya faham sgt situasi kalian, bahkan saya rasa lagi teruk daripada kalian. btw, skrg saya oke dan berpuas hati dgn result saya walaupun tiada A yg tercatat d slip keputusan. huhuhuhu (kantoi! hahaha)

jadi, d sini saya na wish kepada semua pelajar SPM SMK PUTRAJAYA PRESINT 11(1), SMK PUTRAJAYA PRESINT 8(1), semua pelajar sekolah2 PUTRAJAYA, dan seterusnya seluruh MALAYSIA (melampau, hahaha) agar buat dengan baek, tenang, dan paling penting, baca doa sebelum buat agar dpt hindari syaitan daripada mengganggu anda, inshaAllah. begitu juga saya na wish at junior Form 6 saya d SMK PUTRAJAYA PRESINT 8(1) agar dpt jalani exam STPM dgn sebaek mungkin. Ameen!




harap hari2 anda semasa exam tiada apa2 yang berlaku, inshaAllah dpt hindarinya jika anda berhati-hati n sentiase menjaga diri dgn baek, inshaAllah! GOOD LUCK n bertaqwalah pada Allah selalu oke? terima kasih.

p/s : jatuh bangun semula, telah saya hadapi. mungkin anda juga? 

No comments: