Pengikut Setia ..

ENTRANCE

keadaan semasa aku ..

hello Imitator .. nowadays, since my father kene tahan kat wad, im realy bz n tired .. coz kene tlg keluarga .. mm. :( penat kot, ntah laa .. lps tuh plak dgn byk nyer kijo skulaa yg ta siap ag, nan exam nye taon nih .. mashaAllah, hnye Allah shje yg tahu betapa otak ak serabut dgn memikir an sume bnde nih ..

lps tuh plak, i got result MUET, mmm .. redha jelaa dgn ape yg ak dpt .. mmg ak nih seorg yg ta berguna kot, ape pon ta mnjdi .. tp smpai bila ak nk jdi cam nih? niat hati nih nak sgt berubah mnjadi lebih baik dari skg nih, tp pelbagai hlgn yg tak termampu ak tempuhi ..

kini, otak ak mula srabut nan pelbagai prob yg dtg tnpa simpati nan ak, dah laa prob sblom nih ta slesai ag, dah dtg yg baru .. ak faham, mgkin Allah sgje bg bg ak mslh bgni ntuk ak pelajari sesuatu yank ak mgkin blum pelajari .. now, i realy need some1 to talk about my prob, tp ... ntah laa, kdg2 mnusia skg nih an, tak bole percye ..

dlm kls ri nih, ak hnye mampu diam shje sbb otak ak terlalu srabut nan mslh yg ak hdpi, ak ta mmpu wat pape melain an mase shje yg menentu an .. Ya Allah, ak memohon pada-Mu, beri kan laa ak kekuatan ntuk trus hdup dan bg menghadapi mslh2 nih dgn tenang .. Amin!.. inshaAllah ..


p/s : otak ak kini srabut, so, sape2 yg kene nan ak tbe2 tggi suare tuh, ak minx maaf .. ok?

mood : otak srabut! :( *nak nangis pon de ..

2 comments:

azira azmi said...

sebesar mane pun masalah kau 2..bila kau xjumpa jalan penyelesaian untuk masalah kau..kembali la pada Allah..banyak kan buat solat sunat and berdoa supaya kau jumpa jalannya..tanpa berputus asa..inshaAllah..Allah akan bantu kau..
never say never..~

Nur Muhammad Aiman said...

ok .. terima kasih sis! mmm .. :(